mamma på besök

igår, fredag kom mammsen & syskonen på vesök, tillsammans med en kompis till dem och ska stann tills på sändag :) REoligt att ha dom här igen, men det tar ju på krafterna att plötsligt ha huset fullt igen.. Vi har grejat i ladugården allihop igår så det var fullt upp där med :) Undrar vad tjurarna tänkte då ;)

På kvällen bar det av in til stan till Park för att gå på bio och se filmen SALT med R, M & M :) Rätt bra film, men jag var otrolig trött måste jag säga.. J somnade ju, som vanligt :p

Imorse så fick vi oss även en rejäl sovmorgon, helt otroligt gött måste jag bara säga :D Har nog inte legat kvar i sängen så här länge tillsammans med hjärtat på evigheter (Farris räknas inte för då var vi bortresta!!)

Jaa, livet är som det är just nu - allting känns väldigt drygt ochjag har inte lust till mycket kan jag lova!! Men det är väl bara att stå ut med och vänta på dom bättre tider :p haha

/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0