magen är borta!?

Hade riktigt ont oi magen inatt!!
Och imorse fick jag till min stora förvåning se att magen var typ.. BORTA!! :-O
Vad sker??
Är jag blind??
Nej, den är inte bortaborta, men den har ju blivit platt(are) :s
Bebis har gömt sig i min lilla kropp :p
Det blev helt plötslötsligt mycket lättare att röra sig - jag känner mig inte lika osmidig som dom senaste veckorna iaf, hehe :)
Men det är ett enormt tryck på bäckenet och att gå känns nästan helt omöjligt.. Det gör ONT! Men kan inte sätta fingret på smärtan.. Känns som mensverk - fast 1000 ggr värre :(

Hoppas den vill komma ut snart :D

Har försökt att ta kort på magen nu idag för att jämföra men får inte riktigt till vinkeln från igår.. I alla fall sticker den inte ut lika mycket som annars..

Söndag * * * * * * * * * * * * * * *Måndag * * * * * * * * * * * * *


Nej, nu har jag städat upp hela FÖRMIDDAGEN - det värsta efter igår är borta så nu blir det en liten promenix innan Hanna & Co kommer! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0