Kattungar bortskänkes

Födda 26. Augusti 2010, alltså leveransklara :)


Katthona - En dubbelgångare av sin mor
4 vita tassar och en vit fin liten "halsduk"
även lite vit på magen.
Ganska så reserverad & inte så kelen av sig..


Den minsta i kullen
Katthona, mest vit
svart över ryggen & svansen
Lugn och försiktig, lite kinkig ibland..


Helsvart hona
Har en pytte liten vit fläck på bröstet :)

Lugn & go..


Min favvo de :)
Lillkillen
Svart med 4 vita tassar & även här en vit liten halsduk OCH lite vitt på överläppen :)
Busig, sprallig & gosig..

Intresserad?
Kommentera och lämna din mailadress så kontaktar jag Dig.
Jag vill inte ha något för katterna, bara en värdig familj :)

Alla fyra äter Whiskas junior
(stavas??) men även vanlig kattmat.


Kommentarer
Linnea

åååååååååååååååååååååååh! Du kan inte lägga upp såna söta kattungar och säga att dom bortskänkes!! :O Aaahahhah :( :O vet inte vart jag skall ta vägen!

Gudgudguuud vad söta!

(vill ju ha.. och nu är inte Karl i vägen.. men det känns alldeles för läskigt! :O) Du behöver INTE skriva något mail till mig :O :D Kramar

2010-11-09 @ 08:10:05
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Amanda

Har kattungarna hittat nå hem? om inte så får du gärna höra av dig på min mail.



Mvh Amanda

2010-12-17 @ 14:23:48
URL: http://ampozi.blogg.se/
Sanja

Alla katter har hittat ett trevligt hem lagom till Julfirandet, men tack för intresset :)

2010-12-19 @ 15:47:07
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0