inga rutiner !?!

Hej igen!
Får be om ursäkt att bloggandet uteblev igår, men det fanns varken tid eller motivation till det då..
När jag var ute och promenerade igår så fick jag halvvägs tillbaka himla starka värkar och kom på mig själv att jag gick och skrek ganska högt där efter vägkanten.. TUR att ingen var i närheten och hörde detta då jag kände mig rätt så dum måste jag säga! Men ljuden kom helt av sig själv.. Tiffy däremot trodde nog att jag skällde på henne då hon blev helt förstörd och försökte komma så långt unndan hon kunde.. :p snäll hund som hjälper en i nöden - NOT! Hunden är inte alls människans bästa vän.. inte denna iaf :(



Nåja, när jag kom hem lugnade allting ner sig väldigt snabbt och jag tog en lång, varm dusch :) Sedan slängde jag ihop lite mat då J precis hade kommit hem. sen blev det soffläge och jag slocknade direkt! Skönt :)
Vi har ju börjat på en lite trist "somna i soffan om kvällarna" - period och lägger oss i sängen mitt i natten nån gång.. lite trist att inte ha någon ordentlig kvällsrutin, men hur skönt som helst att somna i soffan framför tvn ihopkurrad i filten bland alla goa kuddar och det har ju mer eller mindre blivit våran rutin, hehe :p
Sedan så är det ju inte så lätt (inte för min del iaf) att gå efter klockan då min kropp vaknar och somnar lite när den själv vill ändå..
Men inatt fick jag hela soffan själv och när jag vaknade låg J fåtöljen - igen och sov. Gullig han e

Nu har han åkt till jobbet för en stund sedan och jag är vaken - ovanligt? JA! haha :p Får bli lite nyhetsmorgon på TV4 och se vad som händer i världen :)



/SanjaLilli


Kommentarer
Anonym

Kommer fortfarande ihåg denna lilla varelse som helst ville sova under täcket

2010-11-11 @ 22:39:28
Sanja

Ja, det skulle hon..

Men nu är det ordning och reda! :)

Så länge inte matte blir mörkrädd ^^

2010-11-11 @ 23:03:44
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0