hej hopp, jag lever

efter en otrolig jobbig natt och lite sömn på morgonkvisten innan man skulle upp till bilprovningen har värkarna satt igång igen.. -.- SNARK!! Jag är såååå trött påt! Vi brydde oss aldrig om att åka in eftersom verkarna avtog runt 3 tiden.. Men på förlossningen sa dom att det är lika bra att komma in och bli inlagd.. Neeeh :s Bättre å snoosa i sin egen säng så länge som möjligt tycker jag! :)
Vi får se hur det går under dagen..
MEN, jag beger mej ut i det fina vädret och löper en runda med vargen så kanske det händer nått:

Antingen slutar dom IGEN.. eller så börjar det NÅGON GÅNG på riktigt!!

Har fullständigt tröttnat på att gå på halvfart hela tiden!! Vill hellre gå från 0 till 100, eller åtminstone 80.. typ :p

Idag fyller Gammalmormor 89 år GRATTIS stumpan ;) Pigg som en mört är hon (tror jag) mormor är nere och hälsar på henne :)

Nu går vi ut, lilla vovven, magen och jag :)

Herrå
/SanjaLilli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0