hej då pissen..

..efter en underbar promenix med Tiffy i det fina vädret kom då H & Co.
Fick ett fint paket :) 2 krukor och massa tvättlappar till lille fisen :)







Det blev även matlagning och ungarna hade kul med min pilatesboll och Tiffy :p
Tog sedan upp lille Kattbebisen som dom tog med idag och så fick den döpas till Findus :)
Det sved allt i hjärtat att släppa iväg lille gubben, men vi kommer ju ses lite då och då.
Hoppas han vänjer sig fort! :)
Sedan kom J hem.
Vi kikade på alla kort (fick dom idag!) som vi tog i fredags och försökte komma fram till vilka vi ville ha..
Tror vi har bestämmt oss men är inte 100 än..

Nu vill jag bara lägga upp benen och vila. Har sammandragningar/värkar och allt vad det heter så nu måste jag verkligen lägga upp benen för kvällen!! OntOntOnt..

Natti alla fina där ute :)
/SanjaLilli


Kommentarer
elin

Tycker synd om dej som har så ont. Men du ska se att det kommer dra igång snart och sen kommer ni få en underbar liten bebis.

Maja är 8 månader nu, hon betyder ALLT för mig. Kunde inte ana hur syskonkänslor kändes innan <3

2010-11-02 @ 07:17:40
URL: http://niile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0