en rastlös dag..

Har varit riktig hyperaktiv idag!! Ingen lugn sekund här inte.. Gick upp och började städa och plocka direkt, med allt och inget.. Vilade i soffan då och då men det var verkligen inga långa stunder där inte.. Efter att jag vaknade inatt och var mer än KLARVAKEN och kände ett stort behov av att måla och göra om i vardagsrummet hade jag otroligt svårt att somna om, då tankarna bara virrade omkring i huvudet, hehe :p

Men renoveringssuget återstår och imorgon kanske man kan åka och kika på färg.. J hade inga stora invändningar om form eller färg så det är väl bara fritt fram för mig antar jag ;)

Städat är det nu i alla fall. Har även varit ute och gett kossorna mat - själv! ;)

Har inte ens lugnet att sitta här och skriva ett vanligt inlägg.. Humm..  tråkigt! jag får hoppa över det och bara önska er en god natt och hoppas på en mindre aktiv dag imorgon ;)

Jag kanske hinner göra fler inlägg imorgon - Jag hoppas i alla fall..

♥ idag är det bara 25 dagar kvar till BF (9 dagar efter 1. BF..) vi får se ;)

/SanjaLilli♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0