det snöar - igen :)

Nu har kamingubbarna varit här sedan 8 imorse och håller på att sätta in den här fina kaminen på nedervåningen. En liten mindre modell sedan på övervåningen och det ser ut som att dom hinner med allting idag :D
Då blir det
♥Mys här i huset
jag själv har inte kunnat sova mer än 4(!) timmar :( Men pigg är jag nu ändå.. eller övertrött, hehe :p

Vill jag veta vad som händer i min kropp? JA!
Vill jag veta när det äntligen är dax? JA!

Men - vad ska jag gööra?? Jag jag haft ont hittills, men har jag haft ont då så vet jag inte vad jag har nu!
Och vet jag inte vad jag har nu så vill jag verkligen inte veta hur det kommer att bli sedan!!


Men en ska vet jag, ATT DET KOMMER GÖRA ONT!! :s ja, jag förstår nu när alla säger att
"Du märker när det är Dax!"

Haha, tack :p

Det har börjat snöa idag igen och J är nere i Gbg och jobbar idag.. :s Där det är som värst här på Västkusten som jag förstått.. Han ringde förut och det gick i 5o km/h på E6:an.. och under dom 10 minuter som vi pratade var den 2 bilar som fick sladd precis framför honom :s Buuuuaäääähähähäh KOM HEM vettja, HEL! Ljungkile va han på väg till nu och ska va kvar där fram till ikväll, sen hoppas jag på att han flyttas till Strömstad igen :)


Jag vill även få på vinterdäcken på bilen så fort som möjligt! Tänk om det skulle dra igång och vi har sommardäcken på.. Kul å åka så många mil i de vädret då.. INTE!

♥ Min älskling kanske får fira farsdag redan  iår?? ♥ hihi

Ja, då finns det inte en chans att jag sätter mig i den bilen kan jag lova! Då får det bli Bambulansen.. :) så är det bara :)

Nu ska jag gå ut och gå ett varv med vargen igen kanske.. Får lura på saken nån minut :) Brrrr så kallt :s

Pöss på er
/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

hmm.. vad myysigt det kommer bli!

Har ni tänkt på namn till lillen än?

Och jag gissar på att det är en liten tjej.. ;D hihi! Kramar

2010-11-10 @ 11:01:58
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Nej, inga namn än.. inga killnamn iaf. Men tjejnamn har vi kommit fram till :)

Kram

2010-11-10 @ 16:37:15
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0