åka in eller vänta??

Nu har jag gått med värkar i drygt en vecka - till och från! Sedan 2 timmar tillbaka har dom varit rätt regelbundna.. ca 5-6 minuter.. åka in eller vänta?? Har blivit lurad av fisen i magen förut så jag funderar faktiskt på att st ut ett bra tag till här hemma.. Är duktig och tar tid mellan värkarna :p Jag har inte kommit underfund med om jag tycker att det är bra eller dåligt att det är som det är.. men jag börjar bli nervös så klart.. :s ont gör det och sitta här gör nog inte saken bättre.. :p

Jag ville bara uppdatera och passa på att uttala ett försiktigt GRATTIS till ♥Malin - har inte fått det bekräftat av henne själv, men på andra håll. Men stämmer det så har hon nu för några timmar sedan fått sin lilla ♥Romeo:) ÄNTLIGEN! :D hihi

Jag ska dra mig tillbaka en stund till och hoppas på en liten bebis nån gång under resten av veckan!
En sak är klar: JAG VILL INTE GÅ SÅHÄR ALLT FÖR LÄNGE TILL!!

Höres ;)
/SanjaLilli♥



Kommentarer
Linda

Låter spännande, du var ju nära sist så det kan ju vara på G igen. Lycka till hur som helst. Låter jobbigt att du skall behöva stå ut med den hemska smärtan flertalet gånger bara.. :/ Om inget händer, hoppas du får sovit gott inatt!

2010-11-03 @ 22:38:04
URL: http://blomklocka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0