9 dagar kvar..

Jo, igår började renoveringsprojektet :)
Annars så är det upp och ner - fram och tillbaka med sammandragningarna, värkar
- WHAT SO EVER -
man ska kalla detta?!?!?!
Inget händer. Som sagt så är det slitsamt att behöva gå på halvfart hela tiden (i 3 veckor snart!!)
och jag kan lova att det tar på krafterna!!
Dom senaste 2 nätterna har jag fått sova i 5 timmar i sträck iaf så det kan jag ju vara glad för :)

Har varken ork eller tålamod att sitta här länge till - laddar upp några bilder så ni ser hur renoveringen tar sig..
syns inte alls bra på korten, men det får duga ;)
Är supernöjd hittills iaf och glad för varje liten sak jag klarar av att göra :)

Idag har Hanna varit med och hjälpt mig med den långa väggen så det gick ju betydligt fortare!

TACK SÖTNOS





Taket ska bli vitt och rören ska få klädsel eller en låda runt.. vet ej :p
Färdigt är det inte än iaf..


Nu tar vi oss en sväng om svärfars grav och tänder ett ljus

/SanjaLilli


Kommentarer
Linnea

Oh - Lila!

Det ser helt fabulous ut ;D

Ahh.. Fattar inte hur man kan överleva en graviditet egentligen.. Att läsa om hur har det är ganska preventivt kan jag säga :D

2010-11-18 @ 22:11:55
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Linnea

hehe... Ja.. Det är sant. Här har det kommit en massa snö också, så då är jag verkligen inte försten ut XD

Hoppas det går bra hos er... ^^

Kram

2010-11-20 @ 13:36:18
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

Blev supernöjd med den färgen :D



Njao, jag hade föreställt mig min första graviditet lite annorlunda måste jag erkänna. Men tyvärr så hände det ju massa annat runt ikring som har påverkat mig mycket.. :/

Men snart är det över.



Trots allt har det varit världens fascinerande upplevelse och en helt underbar tid! :D

Älskar min bebismage, men är rätt trätt på osmidiga rörelser just nu ;)

2010-11-20 @ 14:35:43
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0