7 dagar kvar..

till BF! :D

Ja, och förlossningen har aldrig kännts så långt bort som nu.. :p
Jag har sovit, bara sovit.. Sov på soffan inatt igen för det är ändå skönast och jag vaknar inte lika ofta som i sängen.. Sov som en stock och J bredvid mig i fåtöljen - igen!
kl 8 var det dax för nyheterna, men dom hann jag inte se färdigt innan jag somnade om :p.. nu har jag varit vaken sen 10 men skulle kunna ta mig en sväng om drömmarnas värld igen känner jag.. Men ikke!!

Idag ska vi plocka och greja i källaren, städa ut och få in veden där!! Har jag ork så målar vi väggen en gång till så den blir färdig, men det känns mindre viktigt nu..

Vi får helt enkelt se vad dagen vill erbjuda :)


Kanske sätta igång med lite julpynt?? ;)
Är ju ändå 1. Advent nästa Söndag


Lilla Tiffy har ju varit lite halvdålig sedan igår. Hon kunde knappt gå och att hoppa var helt omöjligt.. Trodde hon hade gjort sig illa på benen nånstans, men imorse upptäckte jag att hon var rätt så taskig i magen så det var nog därför hon gick så konstig.. :( Men med mycket vila och massa kärlek hoppas jag att hon blir pigg igen! Har ju blivit liiite bättre redan idag men hon är fortfarande lite hängig ♥Lilla Tiffy

en favorit från Karlstad igår ;)

Ni får ha det så länge



/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0