12 dagar kvar..

Detta har varit den värsta natten jag har varit med om!!
När vi åkte hem igår fick jag så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Men man vet ju varför så det är bara att stå ut! Först satt vi kvar i bilen ett tag. Sen kände jag att det lugnade ner sig så då var det bara att springa in och rätt in i badrummet tills nästa värk kom!
Det höll på en bra stund och mellan värkarna försökte jag hinna med så mycket som möjligt (kännde ett otroligt stort behov av att börja plocka & städa..)
Usch fy satan vilka smärtor!!
Jag var helt övertygad om att NU snart får vi åka in!! Men jag tänkte att djuren ska ju hämtas tidigt på morgonen så jag får la stå ut..
Men efter dryga 3 timmar stannade ALLTING!! Whoooot??
JAG ORKAR INTE!!

Varför ska det hålla på så - fram och tillbaka hela tiden?? Jag fick iaf sova i sängen från 24.00 till 3.30 imorse, sedan drog det igång igen.. men då i bara 2 timmar..
J gick ut till ladugården och jag sov sedan till 8.. Begav mig dock ut när jag vaknade jag med och var med och jagade ut dom sista tjurarna som nu gått till slakt! ÄNTLIGEN är ladugården TOM!! :D Wiiieee

nu är klockan snart 12 och sammandragningarna har börjat lite smått igen, men inte mycket..
Är trött som aldrig förr och vill iaf vara vaken tills J ska åka och jobba för att sedan sova HEEELA dagen lång..
Drar det igång igen vill jag bannemej åka in!! Den saken är klar! Har stått ut många veckor nu och jag orkar verkligen inte längre! Jag är helt slut!

Vaaaad ska jag göra?? Att gå på halvfart i 3 veckor är mer energikrävande än att ha ett spädbarn att ta hand om

MEEEN - det är ju BARA 12 dagar kvar..

Jag är verkligen inte glad idag!!

/SanjaLilli


Kommentarer
Karolina

Håll ut men vänta inte föör länge hemma... du har en bit att åka har jag förstått..nu när du har haft såpass rejält ont kan en del av förarbetet snart vara gjort o sen går det snabbt! Kram o kämpa på du får världens bästa belöning :)

2010-11-15 @ 18:03:01
AnnaMalin

Sv: Då är det inte bara vi ;-) Och det är ju mångasom inte bestämt namn förrän ett tag efter bebis kikat ut och det går ju bra det med :-) Man ska ta det med ro, så det verkligen känns rätt tycker jag.



Ha en bra kväll!

2010-11-15 @ 19:12:34
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0