Spa Dag före jobbet

Efter en kall och jobbig natt där jag inte visste hur jag ville ligga för att kunna slappna av, drog John äntligen upp mig ur sängen kl 10.00. Precis när vi skulle bege oss ut till bilen för att åka in till stan på fika så upptäckte jag något gråsvart på mattan i hallen.. 'Undrar vad det är för råtta som Kitty har släpat in nu då', tänkte jag. Men när jag slängdedit blicken igen såg jag att tösa hade fått sin kattbebis, och den var död :( Hemskt! Usch så ledsen jag blev. Vi försökte att kanske få liv i den lilla kroppen, den var ju ändå varm och hade legat där i max 10 minuter. Men även det är för länge för en nyfödd som inte är frisk. Efter många försök att få Kitty till att bli intresserad av den lilla saken så la jeg den i hennes korg. Hon la sig bredvid och började tvätta den men höll inte på länge. Nu tror jag att efter 2 timmar John har begravat den.

Vi åkte till stan och fikade på KaffeDoppet.
Kl. 12.00 var det då dax för min behandling :)
Lite öm i magen och ledsen begav jag mig till Spa och bytte om. Visste inte riktigt vad som skulle vänta mig men snart fick jag reda på att det skulle bli en Aqua Scape - Snart Mamma!
Jag måste säga att Aqua Scapen är HELT UNDERBAR!! :)

Nu blir det jobb till 22.30

Höres
Ha en TOPPEN DAG! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0