Sol idag - Solig dag

Tvätten är snart klar - sen blir det ut och njuta i solen :) Jag är lite besviken över att jag missade Zumba passet igår igen.. :/ Men jag klarade knappt av att sitta i lugn och ro. Så fort jag åt något kom det upp lika fort. Jag hade så himla ont hela dagen..
Jag fick lite gjort med mina blommor i alla fall.
Det kändes bra :)


Satt på altan  i solen och grejade lite. Det var skönt :) Härligt med sol. Men det kunde vart en bättre dag. Vi tog oss en promenad bort till Johns gård och så grejade vi lite men veden. Fick mig på andra tankar. men på väg hem så blev det bara värre.. :( Vi hyrde AVATAR och åkte till Alex. Mycket bra film, men jag höll på att dö i soffan kändes det som.. Jag fattar inte. Allt hade gått över. Men igår bara kom allt tillbaka ien känndes det som..



Förrigår var vi på Nordby en sväng efter jobbet - så dum idé att åka på en lördag - plus att det ju var 1. Maj = Norskar högt och lågt!! Fick i mig en halv pizza och köpt lite grejer iaf och sedan var det snabbt hem till Malin och Marcus. Där väntade dom tillsammans men Rebecka och Mattias och 3 kg räkor :D MUMS !! I mig fick jag väl en liten baguett men några räkor på, sedan var jag mätt..
Men mysigt har det varit och det är alltid lika kul att umgås med gänget <3 Men jag önskade att jag bara mådde litte bättre, var lite piggare..

Hoppas innerligt att det gåt över snart, för nu är det verkligen tjatigt att aldrig kunna äta utan att vara rädd för att det kommer upp eller får mig att må dåligt i flera timmar efteråt!!

Skall åka och lämna tillbaka filmen senare idag, sedan så får jag åka till sjukhuset imorgon och ta några prover. Hade helt glömt bort, att jag skulle göra det :s men men..



Förraårets solbränna är kvar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0