Daaaaah - LÄS MIN BLOGG!!!

Googla detta och tryck på BILDER så förstår ni med en gång, vad jag menar - DESPERATA MÄNNISKOR


(Den här bilden har inget att göra med min blogg. Källa: google.se)



Ja, det är många som skriver så i Rubriken eller Comments..
Men man kan ju inte tvinga människor till att läsa något dom inte är intresserad av! Det har man gjort med oss i skolan i många år: Läs den boken, gör en sammanfattning av den här romanen etc.. NU, när vi faktiskt får bestämma själva, vad och när vi vill läsa, så läser vi bara det som ligger i vårt intresse. När nu någon bloggerska tycker att LÄS MIN BLOGG, men inte vill, så har det antagligen inte varit skrivet något intressent i den tidigare, eller bloggerskan har helt enkelt satsat på fel "publik"!!

Jag vet inte hur det ser ut i för min del, men jag skriver det som händer i min vardag och det jag annars hade pratat med någon om, om jag hade någon att prata med vill säga :) Men nu har jag inte det precis här i min lilla sumphöla. Så är det bara ;) Om ni vill läsa detta, är ju en annan femma. Jag är säker på att det finns ett hundratal BRA bloggare, som skriver bra och mycket, men ingen vill läsa detta. Dom flesta är ju mest interesserad av MODE PARTY SKVALLER och litge STRUEPLAN eller vad man nu skall kalla detta.

Men livet är så mycket mer än så.

Jag tror fast på att människor som bloggar vill dela med sig sin åsikt, tankar och upplevelser etc.. Det är ju också helt OK, men du kan ju inte TVINGA NÅGON att vilja läsa detta och kräver att hälften av befolkningen skall tycka att JUST DU är intressantast i hela världen. Då är det något som fattas i ens liv!

Nej, NU skall jag gå och hänga upp tvätten och greja på kontoret och KANSKE ta nått kort på magen ;)
Är ju ledig idag och vädret är sådär så jag håller mig inne :)

Höres då :)

Ha en UNDERBAR DAG ALLA! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0