En hel vecka - Vecka 14 -

Nu har tiden gått så himla fort så jag hinner aldrig uppdatera min blogg :/ och när man väl försöker kommer nått emellan, eller KARL förstör den -.-

FREDAG

Nåja, förra fredagen har John och jag tagit oss en promenix i stan, lunchat på Vidån, köpt blommor och sedan grillat gött med gänget på Finnpå :) Ett litet hemskt bidrag där jag tyckte att det var varmt och skönt med min halsduk på huvudet :) Tänk att magen inte syns haha :p Härlig vinkel ->








jA, här dricks det Lama Drit!! XD

Det var faktiskt ingen höjdare att vara en av dom som inte får röra alkohol eller tobal.. :/ men det gick ändå :) Mat fick jag i mig lite, tog ju ett bra tag att sköffla i en köttbit och lite potatissallad, men det gick :) Vi har haft det jätte mysigt och spexat hela kvällen :) Lördag däremot var inte särskilld lyckad.. Maten låg kvar i magen och gjorde sig påminnd resten av dagen :( Att tvinga i sig mat är alltså ingen lösning!! Jag har kommit fram till att jag är den enda personen i hela världen som mår illa! Som mår illa så här kraftigt och SÅ LÄNGE!! Har fan inte hört en enda någonstans som haft dom problemen med mat som jag haft.. Men någon skall väl vara först :p


LÖRDAG

Nu var det dax att kika på Kamin :D vi har hittat våran favorit och planerar att ha den installerad senast i slutet av Juli! Det känns helt underbart :) Tänk såååå mysigt det kommer bli i vardagsrummet :) Längtar nått så in i Norden! <3 Bakfulle Marcus följde åxå med ;) Efter turen åt vi resterna av grillkvällen hos han och Malin tillsammans med Becka och bara myste i solen :) Girlsen åkte sedan till stan för att bada i Kallbadhuset och käka middag. Ja, sen kommer jag inte ihåg mer..


SÖNDAG

Here we come Rabbalshede - hälsa på Johns släkt och äta god lunch :) Sedan bar det av på promenix på landet och kolla på små getungar <3 GUD SÅ SÖTA DOM VA!!! Vi har ju bestämmt oss för att köpa två och låta dom gå i slänten mot bäcken :) Det är fint och mysigt med busiga getter och vi kan ändå inte använda hälften av tomten föratt allting bara lutar.. Så det skall bli spännande :) Kanske får gjort lite getost åxå, hade vart Lyx detta ;)
Klockan 19.00 var det TIME 4 BINGOLOTTO!!:) Men ingen av  oss var värst intresserad av Bröllopsbingo så jag fick kolla lotterna på internet idag.. ingen vann :p Men men. Nästa gång vinner vi igen :D





MÅNDAG


Stökdag på jobbet, lika som tisdag! BRA att man var ledig idag och fick fixat naglarna på EFFEKT! :)
http://blogg.salongeffekt.com/#category0.
http://www.facebook.com/pages/Stromstad-Sweden/Salong-Effekt/110022715851

Höll på att svimma av där ett tag, men det gick bra till slut. Tror inte att jag tålde gaserna så bra.. men men. Fika och promenix på Stan med Jana till klockan fyra idag. Fick köpt ett par snygga tights på Lindex i storlek L (!!) Magen skall ju få plats ;) En snygg Nagellack och skitsnygga strumpor!

Ja, hemma då fick jag bokat biljetter till lilla mormor så hon kan åka till tyskland till gammalmormor igen och hälsa på henne. Hon mår ju inte så bra just nu när Mormors bror hade denna olyckan.. Men bra att han återhämtade sig lite iaf :) Det kommer nog att dröja innan jag åker till tyskland igen iaf! Har bara dåliga minnen av illamåendet av min hemmastad :p men det ger sig väl till slut :)  Medans jag sköte detta hängde mormor upp tvätten och diskade :) Morfar och John planerade inför utbyggnaden, mycket att göra, men det behövs nu när vi skall bli 3 :)

Nu får jag gå och hålla älsklingen sällskap och säga TACK & HEJDÅ till er <3

 



Kommentarer
Linnea

Gud vad roligt att du upptaderat din blogg! Jag är ju inne här varje dag, för att läsa nyheter om den lille! ^^ Så roligt med getter och utbyggnad och hela paketet... Hade så gärna också velat ha hus! Illamåendet går väl över snart! Lycka till! Kram

2010-05-27 @ 08:31:54
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se/
Sanja

Roligt att du följer min blogg, Linnea :) Hade velat kunna lägga ner mer tid på den bara. Med lite mer bilder och så. Men jag hoppas att jag hinner med mer längre fram. Senare också när jag vill lägga ut kort på magen och så. Att jag inte har kommit till skott än är bedrövligt :p

Ja, det är spännande med alla planer vi har i sommar :) Vi får se vilka vi hinner verkställa bara ;)

Nån gång får du sparka på Karl så köper ni hus ni också :) Men börja med att skaffa katt först ;p

Lycka till med din blogg också.

Jag håller dig uppdaterad!

Vilken Roman det blev..

2010-05-27 @ 12:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0