Att sova är skönt

Att sova är skönt, men att sova för mycket är slitsamt! När jag kom hem efter jobbet ca 16.30 satt jag i solen och läste reklamen. Skönt var det inte för det blåste nått så komiöst så när John kom hem vid fem gick vi in. Han började genast städa. Vi hade iofs gjort upp att vi skulle städa tillsammans efter jobbet, eftersom det har varit lite dåligt med motivation om detta från bådas sida.. Jag mådde pyton efter att jag åt lite pizza efter jobbet så jag skulle sätta mig på soffan en stund och invänta åter igen en liten spyattack.. men istället så somnade jag 

*SMACK*

 

Telefonen ringde och jag verkligen rusade upp och svarade >Mammi< J efter att ha pratat med henne i ca 1,5 timmar hade jag ett platt öra.. Direkt efter det så blev det en snabb tur till älven där i fiskade igår ,vi glömde Tiffys koppel.. *stupid* Hemkommen mådde jag riktigt riktigt *SK!T* satt mig i soffan och somnade om, klockan var väl runt 20.30..

Ja, där låg jag.. drömde en helt underbar dröm #-)

 

Klockan ringde 05.15.. men jag sov vidare till 6.16.. [Gaaahh] Jag ska åka om en kvart!! Upp och hoppa, trött som om jag hade partajat hela natten! Jag förstår mig inte på den tröttheten alltså! Hur i HelRoge kan man bli så slapp och slö??

Det första jag ser när jag looker ut för fönstret: FROST!! 

 

Ja, Pizzan var det som skulle ut då innan man fick borstat tänderna L Hemskt!! Säger jag bara. Att det skall börja så igen. Jag som trodde att jag hade kommit över det värsta. Ssss *NOPP*

 

JAG ORKAR INTE MER!!!  När skall det bli SOMMAR??

Det kan ju iaf börja bli varmare förslagsvis.. men nej, Gud är elak!

 

Det är kallt, jag mår pyton

MOTIVATION NÅGON??

 

Kom igen då, nån måste väl kunna ge mig något att se fram emot??

 

*Längtar tillbaka till Gunnarskog – Älskade Skogar







Mitt Värmland <3

 

Jag är väl en skogsmulle då.. ;)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0