v 19

Nu är snart hälften av graviditeten gjort :) Det går så fort nu tycker jag! Helt otroligt :) Har ändå inte gått upp några kilo alls.. Har iofs nått upp till utgångsvikten som barnmorskan registrerade när jag var i v 7 men då hade jag ju redan gått ner hela 2 kilo.. så jag har lite kvar att ta i ;) Med tanke på att den ändå bara skall väga ca. 300 gram så skall jag inte klaga :p Men barnmorskan menar att jag trots allt borde ha gått upp 3-5 kilo redan.. nåja, vi får se.

Sitter ju inte på latkanten precis och trycker i mig allt som är ätbart heller. Jag äter vanligt (om än ändå liiite mindre än annars) men jag har inget sug efter något speciellt förutom mina ägg på morgonen ;)
Sen så håller vi ju på för fullt med bygget hemma och nu på Gården med alla djur som skall ha mat och klippa gräs. Det går lixom inte att undvika att svettas lite :p

Men så mycket som jag har gjort där dom senaste dagarna kan jag inte fortsätta med, tyvärr. Har fått så ont i underlivet igår och inatt så får ta det lilla lugna och börja köra traktor och plocka balar istället :p
Känns jobbigt att vilja hjälpa men man bara FÅR INTE! :/


***

***

PUSS & KRAAM <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0