Trädgården

Igår efter jobbet åkte jag till mormor och morfar för att lämna tillbaka en sak han glömde hos oss sist dom var hemma hos oss och planerade för tillbygget. Som vanligt kom jag precis rätt till middagen ;) Pannbiffar på fisk (Gädda som han hade fångat dagen innan) och Mormors goda potatissallad :) Det slog mig som en blixt när jag låg i sängen att man ju inte SKALL äta insjöfisk när man är gravid!! Men det går inte att göra nånting åt nu.. Jag blev mätt, mådde bra och maten var god. Dessutom så känns miljön runt sjön helt ok :p Men det som regnar in kan man inte göra så mycket åt.. det får jag ju även på mig när det regnar isf och jag bara ÄLSKAR att få varm sommarregn på mig :) Nå, en gång är väl maximum och det får då helt enkelt inte hända mer. Är inte så rutinerad ä graviditeten än. Om man ens kan bli det.. Idag undrade jag om jag verkligen gräddar en bulle, eller om det bara är inbildning.. Kände precis INGENTING när jag vaknade ich gick ner.. Men sedan så kom jag på det igen när jag borstade tänderna.. Ja, som tur var hade jag bara hunnit dricka vatten så det var ju inte såå farligt :p


När jag skulle åka hem från morföräldrarna då så lastade dom in en stor plastkartong med stora Gräslökbuskar.. Ja, bra att ha nu till midsommar tyckte hon.. Men vart fan skall jag plantera detta då tänkte jag. Arrived hemma satte John och jag igång direkt och byggde en liten rabatt mellan Krusbärsbusken och Rabarbern ;)
Och jordgubbarna fick stoppas ner också med en gång :)



Nu skall jag jobba!
I eftermiddag blir det att åka in till Nordby och Shoppa lite på H&M, 10% rabatt nu 31/5 - 2/6!! Lägligt nu när jag FAKTISKT MÅSTE köpa en ny BH :p

Ha deeee gött och NJUT AV VÄDRET FÖR F@N!!

Puss <3

 




Kommentarer
Linnea

Vad roligt att ni har trädgård. Blir så jäkla avis :p Men skönt att du slutat må illa nurå! Vi (jag tror karl också gör det) tycker det är så roligt att ni skall ha barn ^^ hihi, kram

2010-06-01 @ 10:42:09
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0