Torsdag - Kurs hela dagen

I torsdags har PIM och jag varit på kurs hela daagen.. Serviceglädje & Kundbemötande.. VERRY intressant. Eller ja, för dom som inte är trygga inom serviceyrket är det säkert ett jätte bra sätt att lära sig på. Men när man redan gör allt som sägs och vet hur man skall göra sak och ting var denna kursen tyvärr dåligt investerade pengar.. Sorry, men sant!
Hade hoppast lite mer på

Hur hanterar jag en arg gäst på bästa sätt utan att börja storgrina inför alla andra gäster..

Men så var inte fallet.. Vi hade kul ändå och njöt av allt från Frukost, Lunch i "Trädgården" och Fika :)

Mums, Mumms :p


Kursen i sig var ju helt suverän så sett! Mycket bra berättat och förklarat och allt. Men som sagt, inte det jag hade förväntat mig.

Så negativ jag känner mig :p Men så många utvärderingar som jag skulle göra om allt jag har gjort och sedan blir det inget av nånting.. Känns inte som att man behöver engagera sig alls längre. Undrar om det bara är snack och tomma ord. VI LOVAR - men inget händer!
Nej, dax för lite mer personlig utveckling! Ja, även i arbetslivet! Kan bli ske påt!

***

***



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0