Storhandlade

till ett helt fotbollslag såg det ut som.. :p men mat skall det vara! :)



Igår har varit en underbar dag :) Efter en god frukost och handlandet har grejat med mina blommor och grönsaksplantor som bara den, och hoppas på tomater, vattenmelon, paprika och jordgubbar snart ;) kulkul* John och morfar har byggt hela dagen. Efter det åkte vi till Rebeckas nya hus och tittade på det. Hur fint och stort som helst ju! Blir nästan lite avis ;) hihi





Det blev en sen kväll för älsklingen som ska upp tidigt till jobbet idag, men så är det. Själv jobbar jag bara 15-21 idag :) Gött det för jag har haft så ont i höft och rygg igår och förigår igen så det är inte sant! Kanske borde överväga sjukgymnasten ändå.. :/

Igår hörde jag världens gulligaste kommentar om mej och min graviditet - som kom från min lilla älskling (vem annars) :p "Det märks verkligen att du älskar att vara gravid!" Och vet ni, JAG GÖR DET! :D

Nu skall jag gå ut och sola :)
Ha en bra dag alla, och tack för Ditt intresse ;)
Puss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0