mår inte bra idag..

har haft sjukt ont i huvudet i 3 dagar nu och inte har det blivit bättre. Idag är iofs den första dagen som alvedon tar på mig lite grann och det har kännts bra att slippa bultandet i huvudet något. Fick ändå stanna hemma från jobbet idag! Men jävlar vad det är obehagligt att inte kunna göra nånting åt detta :/ har inte fått i mig någon bra mat heller på dom två dagar.. 1 äpple, 2 ägg, lite chips och någon muffins.. är så slapp så jag vet inte annat än att ligga i sängen och halvdö känns det som :p Nej, men allvarligt, det är inte lätt idag!

Skall försöka att slänga ihop lite man till John så han slipper börja med detta efter jobbet. Fyllda, ungsbakade paprika med Ris :) Love It, men det blir nog inge för mig de ändå.

Har kommit fram till att det inte är så länge tills semestern börjar :) i alla fall den första veckan :D och så är jag ledig några dagar innan också och lite komp timmar så det blir en fin sommar trots allt :) Så mycket som jag trodde att jag skulle jobba iår.. Tror inte att jag orkar med den stressen på jobbet nu när jag är gravid. Känner redan ibland att jag bara har lust att ställa mig och börja stoorgrina inför alla bara för att dom skall sluta fråga massa dumma frågor!! :p Eller försöker hitta lösningar på problem som inte finns.. Serviceglädje?? JA! :) Hitta.se/ Strömstad info?? NEJ!!

Aop.. BIL var det - mycket akut behövligt till hösten! En kombi så man kan trycka in en hel barnvagn, barnstol, John, mig och någon mer :) Den lille Golfen har gjort sitt och får tas över av John :)

Är favoriten!
Är andra altanativet..
Blir det om inget annat finns!


Pengar?? Jo dah :) Lönen e inte stor och sparandet har gått sådär, men nu efter skatten (och förhoppningsvis äntligen skadeståndet) så lär det räcka gott och väl till en ny fin bil :D HoppasHoppasHoppas :))) Det gruvar mig ändå inför alla kostnader som kommer med den lille.. Kläder, säng, bilbarnstol, barnvagn + tillbehör.. Nåja, mycket går att ärva, men ändå.. Puh.. jaja - sånt är livet säger vi :)

Nu skall jag sussa vidare en stund så man är lite piggare till eftermiddagen och hoppas på att huvudet slutar dunka helt någon gång. Jobbet kallar ju faktiskt imorgon igen!


Kommentarer
Linda

Tack så mycket! Jag trodde att jag skulle få träffa dig på malins tupper(stavning?) party ;P Haha! Åhh, så gullig magbild! :) Varför skadestånd? Har det hänt något? Kram

2010-06-18 @ 09:25:50
URL: http://blomklocka.blogg.se/
Sanja

Ja, det trodde jag med :) Var helt inne på visningen, ville ju köpa så mycket :) Men glömde ju att mormor och morfar skulle komma..



Skadeståndet är en gammal grej som har dratt sig över ca 2 år nu så det skall bli gött att få avslutat! :)

2010-06-19 @ 09:30:52
URL: http://sanjalilli.blogg.se/
Linnea

Oh.. Ja kostnader kommer nog med den lilla! Heja Ullared? Om du inte varit där rekommenderar jag det stärkt! De har verkligen allt, speciellt i babyklädväg, vet dock inte med Barnvagn osv. Men kläder - oh yeah. Och billigt. Kram! (Kolla min blogg, så får du se video på en av musungarna!)

2010-06-21 @ 18:01:28
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se/
Sanja

Ullared har jag faktiskt aldrig vart på. Det gruvar mig lite eftersom jag har hört så mycket om det och jag tror att jag skulle lyckas rensa mitt konto på bara en dag! :D



Söta musungar förresten ;) La in en comment.

2010-06-21 @ 22:22:27
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0