Ledig Helg - LÖRDAG

Den dagen har bara varit SKIT!! Mina hormoner spöker och driver mig in i vansinnet!!!! FY
Och imorgon så åfyller John år, känner mig som en jä*la skata som har förstört hela denna fina dagen :/
VARFÖR måste VI gå igenom sånt ?? Vad är det för vits med att bli helt tokig på ingenting när man är gravid?? Någon som kan förklara detta för mig??? Allting är helt upp och ned!! Ingenting stämmer o ch allting känns går emot en..
JAG VILL VARA NORMAL IGEN!!!!!  Gaaarrhhh..

Men som det är så lugnar man ner sig till slut. Synd bara att kararna inte riktigt förstår hur det känns och att det inte är lätt att vara gravid just när man tänker på humöret. Uff..

Vi kom iväg och köpte lite grann till tårtorna imorgon och lite kaffe.. Tänk att en hel dag försvann pga detta :_(


Blääääää!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0