Kyrka & Bondgård

Ja, nu för tiden så är vi mer på Gården än att vi är hemma och bygger eller ens grejar med det vanliga..  Påbygget känns bara ha totalstoppat! :( Skönt att man är långledig ändå och inte behöver jobba emellanåt. Det tar på kraften och magen känns bara ivägen ibland när jag går och grejar i ladugården! :/ Jag har dock mest glädje av att ta hand om dom små kalvarna och mata dom :D En helt nykläckt söt liten sak :) Längtar så tills min lille kommer ut och vi får vara en riktig liten familj själva <3 Imorse var bi i kyrkan och magen var inte still en enda minut :p det bara grejade och rullade i den :) Har konstaterat att jag kan börja att försörja ett halvt fotbollslag med mjölk också.. Att detta skall börja redan nu?? Men det är väl bara att börja köpa inlägg och gilla läget ;)

Nej, nu får jag allt gå ut och klippa gräset och sedan kallar Djuren. Ikväll blir det förhoppningsvis lite grillning med Johns syster + familj :) skönt att kunna umgås nu när det känns så tungt! Men tur att man har något härligt att se fram emot nu till hösten. Dagarna känns lite lättare då och John får sig ett litet leende på läpparna ibland ändå :) Min älskade, jag finns ju alltid här för Dig <3

är nu i V 19 :D

***

***
Ha en underbar solig söndag alla <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0