Jobb, Barnkalas & Matknas

Dagen på jobbet igår var ingen annan lik och jag hade ju nästan glömt bort varför jag älskar mitt jobb ;) Helt totalt överbemannade i receptionen men det fattades folk i restaurangen (where I once started) så det var bara att dra av sig skjortan och på med den gamla goda uniformen och rusa in till tjejerna där ;) Och så roligt va har haft det :) Mina söta tjejer hade jag saknat :) Sprang allt fram och tillbaka mellan receptionen och restaurangen hela dagen i stort sett för att hjälpa lite här och lite där. Flickorna i repan gjorde faktiskt ett fantastiskt jobb måste jag säga :) Härlig dag helt enkelt :)

***


***

Efter jobbet så bar det iväg till Flöghult, där vi firade Linnéa som fyllde ett år den 12/6 :) Så söt hon var i sin prickiga klänning ;) Och nöjdast av alla så klart. Efter Korv med bröd, tårta, godis och ostbågar mådde min mage dock inte så bra.

Hemkommen sjönk vi ihop i soffan och såg på en jätte bra film på 5:an, Den utvalde.
Skit bra!

***


***

Nånstans när det hade gått halvtid så var jag tvungen att lämna tillbaka kvällsmaten till civilisationen, precis som när vi åt på Mc Donalds. Jag kom till slutsatsen att det är KETCHUPEN jag inte tål!!

***

***

Äter det ju inte annars så RIGHT NOW så klarar jag mig bra på Ägg, Keso och Fetaost allra BÄST! Några jurdgubbar, persikor och gurkor emellanåt, men det är väl det jag lever på just för tillfället. I stort sett. Allt annat jag får i mig kommer tillbaka :/ även godis och choklad - MEN ikke Nutella ;) Mumms <3

***


***

Varför skall det vara sååå knasigt med maten?? Har någon annan än mig /haft/ dom besvären -- så länge?? Tycker det är jävligt onödigt iaf :p och det är ju inte konstigt att man fortfarande inte lagt på sig ett enda gram. Har gått ner 3 kg sedan graviditetens början och håller vikten STADIG! Kul på ett vis, men JUST NU siktar jag ju faktiskt inte på detta.. :/
Det för ju med sig att jag är så slapp och trött hela tiden, fryser mer än vanligt och är stött på lite halvdålig humör.. Det skall vara värt det :)

Lille Bullen är ju ändå redan 15 cm lång men väger (enligt fröken på sjukhuset) bara 77 gram.. Får hoppas att den mår bra där inne och växer och gror som bara den nu :D
Jag är så himla nyfiken på HUR DU SER UT :) Lille bebis <3

Magen nu på söndag, imorgon går vi in i V. 17 :)


***

***

Nu får jag ta ett ryck och hjälpa John där ute med bygget. Sedan bär det av till jobbet :) Ser fram emot veckan som kommer och längtar efter att få skriva mer och Bullen <3 Ha en trevlig SÖNDAG :)


Kommentarer
Linnea

såå gullig mage! Vad roligt ^^

2010-06-14 @ 18:54:13
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se/
Sanja

Så spännande vettu ^_^

2010-06-14 @ 20:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0