Det kommer allt närmare..

ikväll har vi suttit ner och pratat om allt som har hänt den sista veckan, vi har pratat mer än nånsig, John och Jag. Det var som en stor sten som ramlade ner från axlarna, det kändes helt otroligt och det verkar som att det blir flytt om någon månad - flytt till Ödegården. Det känns skönt att ha kommit fram till något, åtminstonde ett litet steg närmare ett beslut. Just nu känns allt dock mycket knasigt och jag är känsligare än någonsin förut. Att vara gravid är inte lätt. Jag gråter mer än jag kunnat föreställt mig, spelar ingen roll om det är av glädje eller sorg. Imorgon är en ny dag med nya ärenden och förppningsvis bio på kvällen. Hoppas vi hinner. Gonatt alla :)

Kramar <3



Älskar Dig så att det gör ont! <3


Tjurarna till vänster - Kalvarna till höger :)


Tillfälliga husdjur - Kvigarna ute på gärdet.. :)

och lilla söta Kalven född den 21. Juni <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0