Chokladkakor

Idag har jag sovit fram till halv tolv. Då vaknade jag av att mobilen ringde. Tid till Barnmorskan fick jag! :) Men inte förän i Augusti?? Jaja :p Jag fullkomligt HATER när mobilen ringer under min lediga dag! Det finns inget värre. SMS går fint hörrni ;) Är det bråtskande kan man ju skriva RING NU! ;) Jag är knasig, jag vet :p
Hur som helst gick jag ju upp och började laga Lunch med en gång för John skulle ju komma hem från jobbet vid ett tiden.. Ungsstekt Lax med Ris och hemmagjord kall senapssås MUMMA!! Löve it :) - vanligtvis.. men idag fick jag i mig en halv Laxbit, lite sås och ris AND THAT'S IT!! Nåja, efter ett tag blev jag sugen på gottigt och bakade kakor

***

***

Men åt inte mycket där heller..

Soffläge och *whupps* väck var jag.. tills nu ungefär. Men det blir att borsta tuggisarna och nanna kudden snart igen känner jag. Skall jobba imorgon men är sååå slapp så undrar hur detta kommer gå. Imorrn efter jobbet blir det då 1 års kalas för lilla Linnéa, Johns gudbarn/ systerdotter :)

Hoppas ni haft en mysig dag i detta vädret och att ni får en bra helg :) Detta är min jobbhelg så mycket blir det inte gjort för min del, förutom tvätta och vika den efteråt kanske.. KANSKE sa jag ;)
Ha de gött nu alla ni :)
Gonatt*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0