30 par skor!


Ja, trot eller ej, men idag har jag varit duktig och sorterat alla mina 30! par sommarskor och lagt dom snyggt och prydligt i kartongerna och in i en hylla i garderoben! Tog mig ett tag att samla ihop dom och PARA ihop dom också ;)

***



***

Skall bli spännande att ta tag i vinter/ övergångsskorna imorgon och alla andra tofflor jag samlat på mig under dom senaste åren :p
Räknar med ca. 20 par där med faktiskt!!

Kommer ihåg att Elin och jag räknade alla mina skor en gång i tiden när vi gick 1:an på Gymnasiet. Då i min första lägenhet var jag uppe i
bara 19! par skor - BLANDAT vinter

Men John & Jag har en deal: Så länge inte skorna ligger i hans väg och han får snusa så är det fritt fram :)
Så mycke som det är godkänd rent ekonomiskt vill säga!!

Imorgon nalkas det datasystemutbildning på jobbet fick jag redan på förut
(innan mötet och helt av en slump!!)
kl. 8.00 - 15.00..

*TEXTEN RADERADES*




HUUUR som helst får vi försöka att klämma in någon tid till frissan nu när det nya livet står framför dörren! ;)
Jaaa ni, mycket på gång här och det kommer bli en liten överraskning - VAD kan det vara?? ;D
På måndag får jag nog släppa BOMBEN! :)

Nu var det dax att krypa ner till älsklingen under täcket och gosa för fulla muggar <3
Magen har lugnat sig efter mjölk attacken (är laktosintollerant sedan ett år tillbaka!) Det är inte svårt att gå över till Laktosfritt alls, smakar samma och kostar lika mycket :) Men hoppas på att det går över om några år :)

NU kallar sängen!
Sov gott alla & jag hoppas ni får en fantastisk dag imorgon!!! :D

Koz & Klem <3


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0