v 21

Nu är vi i vecka 21 och bebisen lever livet i magen :)
Underbart <3



  • jag kan inte sitta med benen i kors som jag brukar göra, eller så är det bara allmänt obekvämt
  • har fortfarande inte gått upp i vikt, ligger alltså runt 68kg, men oftast under
  • sugen på något speciellt? NEJ! Bara nått att tugga på så jag blir av med den dåliga smaken i munnen..
  • behöver absolut fler vilostunder/ uppehåll när jag jobbar med kroppen
Tänk så härligt att känna ett liv växa till i magen <3 Foglossningen som jag hade besvär med har gett sig lite, men sjukgymnasten får det ändå bli under veckan så man blir av med skiten helt och hållet!! :) Min lille bulle, älskar Dig såå :) Och John såklart!! Nu blir det myys med min underbaraste <3

/ Natti Puss*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0