underbart i underlivet - fredag

Bebisen sparkar som bara den och sparkarna blir hårdare för varje dag :D Ja, den växer och magen har blivit STOOOOOR - känner nästan inte igen mig. ÄLSKAR att vara gravid och jag BARA ÄLSKAR min fina mage och det som händer inuti <3 <3 <3 Att man får uppleva sånt är guds gåva - HELT FANTASTISKT!! :D
MEN, jag är så orolig!
Har än inte gått upp något stadigt kilo ens.. väger fortfarande bara 68 kg och det är här jag alltid pendalr från 68-69, upp och ner.... pendlar väl upp mot 69,8 MAX vissa dagar, men så har det höllt på ett tag nu. Enligt alla böcker, tabeller och normer skall man ju ha gått upp minst 5 kg iaf, men IKKE.. :/
Hoppas bara skrutten mår bra och får / TAR det den behöver <3
Skall snart till MVC och lyssna på hjärtat, här får vi ju se vad dom tycker om detta och om det är något som är på tok för lite :p
Jaja..
Annars har det väl inte hänt så mycket. Har jobbat, som vanligt och hämtat ut medicin till en tjur som har ont i benet - INTRESSANT!! ;p
Ha de gott sussisar <3
Imorrn är det BRÖLLOP! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0