Spa Dag - torsdag

Idag hade mormor och jag oss bestämt för att ta och unna oss en rejäl Spa Dag! Sagt och gjort :) Förra året fick hon ett presentkort av mig för en ansiktsbehandling - som hon aldrig vågade ta eftersom hon är så himla nervös för sin "dåliga svenska".. blahablaha.. Själv skämde jag bort mig med att lägga lite CASH på en underbar och välbehövlig Fotvårdsbehandling toppad med massage efteråt! UNDERBART! Och det gjorde mina fötter gott att få lite kärlek :) Borde alla göra några gånger om året - FAKTISKT! :D Det gick så bra för mormor dom 80 minuterna tillsammans med terapeuten, och tanten - som by the way skall bli gammalmormor ;) - blev så otrolig nöjd så hon bjöd mig på mat i restaurangen på hotellet MUMS - men URSEL personal!! Uff..
Medans vi åt ringde John som ju höll på på Gården. Kossan hade tydligen inte tryckt ut någon kalv än, och efter 3 dygn tyckte veterinären attd et var lika bra att avliva lilla kossan - sagt och gjort  >.< Fyyyy så ledsen jag blev. Men överlevt hade tydligen ingen, även om dom hade tagit ut kalven.. Nåja. Naturen vet vad hon gör!

Kvällen tillbringade jag - sovandes - hos mormor, fast jag egentligen hade planerat annat.. Är man trött så är man :p

Som det är när man är gravid så spökar hormonerna lite då och då.. Undrar vad som kommer över mig ibland :( Men tur att vi redde ut detta!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0