Rydell & Quick

Nu snart skall vi fixa till oss lite och dra till jobbet, vill säga Quality Spa & Resort Strömstad och se på Rydell & Quick och nått annat lokalt band som skall uppträda :D Äntligen en kväll ute ;) Kanske hinner få tag på ett litet bord och käka lite från Grillmenyn ;) Hade vart tjusigt att prova den iår :)

Skall lägga ut bilder så fort jag har lite mer tid att ladda upp dom. Känner inte riktigt att jag hinner med det längre :s Har inte ens hunnit ta kort på lilla bullen som vi brukar (varje söndag..) men det ordnar sig ;)

Imorgon kallar jobbet igen. Gjorde lilla PIM en tjänst och tog hennes pass så snuttan får gå på semester en dag tidigare ;) 8-15 blir det då. Sedan är jag ledig torsdagen och DÅ skall jag på SPA och ge mina fötter kärlek till max!! :D Dom är med om mycket just nu och att det lossar i fogarna gör inte heller saken bättre.. :/ Men det får gå. En hel ledig dag fylld med Lyx, det ser jag fram emot iaf!! :) Sedan så lääängtar jag tills imorgon efter jobbet då vi skall börja flytta till Gården :) Undrar hur det kommer bli?! VILL VERKLIGEN få mig ett stadigt hem nu och börja inreda mitt hem och förbereda till min lilla familj <3<3<3

Nääääh, nu får ja sätta fart på tillvaron. Tvätta håret och byta kläder :)
Ha en skojj kväll alla, det skall jag ha!!

/Pusselipuss*















Kommentarer
Ninnej

Hellu! Var på Ullared igår, och de har fått myycket större barn-tillbehörs-avdelning. Så nu finns det vagnar och allt möjligt, till lilla bäbisen! ^^ Linnea

2010-07-26 @ 11:15:50
URL: http://www.ninnej.bloggplatsen.se
Sanja

är det sant?? :D Då får jag skynda mig dit och se vad jag vill ha! XD TACK NEA ;)

2010-08-03 @ 10:03:44
URL: http://sanjalilli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0