Nyklippt

Har varit i lilla sommarfina Strömstad och klippt mig, kort och krulligt blev det ;) Har även fikat på Doppet med mig själv och njutit av lite egotid, har sedan rusat förbi och inhandlat lite nya fina sommarkläder i en något större storlek på vägen till bilen ;) Puff så var 2000:- kronor borta :s OOps...! (I did it again) Skall inte hämta kläderna förän kväll. Kanske lägger ut några kort på dom imorgon :p


Men det var allt för mycket folk i Stan så jag hoppade över handlandet på konsum som jag hade planerad efteråt. Blir nog bättre å handla det viktigaste i Skee ikväll istället. Ellöööör?? :p Ikväll blir det i alla fall Bio med Girlsen på QSRS så det lär bli fullt på Park.. ^_^ längtar så. Länge sedan vi hittade på nått tillsammans ju!

Har sån go lust att lägga mig och sola lite och mumsa i mig mina jordgubbar <3 men det blir så fort för varmt åt mig :s Tjötigt.. Saknar min älskling här hemma :) Har blivit så himla kläggig på honom så jag skulle nästan vilja följa med han till jobbet bara för att vara när honom. Jag är ju sååå kääär! <3 Nej, här går det inte att sitta. Slå på radion och ut med den vita kroppen in i UV-strålarna!! GLÖM INTE SOLKRÄMEN!! ;) Tjohej på er <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0