much to do

Bebis

för bara någon dag sedan så kände John lillen sparka i magen och det känns helt underbart att han får vara med nu :)
Klart känns det skumt och helt overkligt, attd et är en liten människa som grejar där inne, men så är det. En liten John&Sanja blandning <3 Härligt
Ja, och nu håller han handen på magen så fort jag ligger ner och vilar :) Skönt att börja känna att man blir en liten familj <3




Livet
undrar om jag ens hinner med någonting över huvudtaget nu för tiden. Tiden bara springer iväg och jag hinner INGENTING!! På måndag är semestern över och då blir det jobb igen  BLÄÄÄÄ :( Vill verkligen inte tillbaka, men det finns väl inget altanativ :/

Hela veckan har vi grejat på gården, städat mer, plockat mer och funderat mer över hur vi skall göra med allt..?! Inte lätt att komma fram till något, men det ser ut som att vi nu kommer provbo i huset i några veckor, från och med idag.

Igår har det varit begravning och jag har funderat över hur många tårar man egentligen kan gråta under en dag..?! Det är helt otroligt. Och i nästa sekund så är det helt plötsligt STOPP och man kan inte gråta längre.. Jag blev nästan lite förvånad över att det var så många som kom till Skee Kyrka, men samtidigt väldig glad över att så många ville delta och säga farväl! Det kändes skönt och ett ögonblick så kände jag att jag hörde till familjen :)



Nu får vi göra lite nytta idag, städa  hemma (för engångs skull) och packa lite
/Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0