Full fart!!

Nu har jag jobbat helgen igen, fast bara extra i en fiin butik ;) Gött med lite extraknäck!! I lördags träffade jag Petra och Carro igen, vi var och åt pizza i Strömstad och gick sedan bort mot The Cod för att sitta ner i hamnen, käka glass och tjööta lite i den underbara värmen :) Vi hade riktigt skoj dom få timmarna vi satt där :D


<3

<3


hamnen var FULL med båtar,






norskarna badade (näck)  i (den äckliga) hamnen :s längst ner till höger.
Observera att Pråmen var helt smäckfull åxå!! XD




Plötsligt började det spöregna och då satt vi mer eller mindre fast under GB Glass - parasollerna och väntade i drygt en timme tills det lugnade ner sig så vi kunde springa till bilen :p




Tyvärr så blev det inte mer än så för Carro <3 åkte hem till GBG igår igen :/ och det känns jätte tråkigt att Du inte kunde stanna längre!!
Hoppas jag hinner rava mig ner nån dag och hälsa på. Har häcken full med personer jag vill hälsa på under min semester så mycket semester blir det ju inte..

Näh, nu blir det ett inlägg till sen skall jag hoppa in i duschen efter en trevlig dag med Grabbarna & Becka i ladugården :)

Hejsvejs <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0