förväntningar??

har jag inga kvar.. allting bara rullar på, om det nu är bra eller dåligt har jag inte bestämt mig för ÄN! Men det återstår att se.. Hur man än försöker att planlägga en vecka/ dag så går det ändå aldrig ihop så jag låter bli.

DEAD BY APRIL, som jag hade planerad att gå på ett bra tag tillbaka, sket vi i - om man får säga det så.. Skit sur och irriterad över att inte kunna gå ut idag sätter jag mig vid datorn och planerar en HELDAG på IKEA imorgon! IDAG :p

Ja.. Vad ska man göra.. Jag känner att allting bara rinner över och händer samtidigt! Lillen i magen sparkar och gymmar som aldrig förr och jag skulle bara vilja stanna tiden ett tag, jämt för att andas och sortera tankarna lite grann.. Det är bara 4 månader kvar och tills dess skall man ha fixat allting, ALLTING!!  Jag hart fortfarande inte riktigt kommit underfund med ATT jag faktiskt skall bli mamma, Jag skall få ett barn, och det lilla barnet ligger just nu i magen på mig, och VÄXER!! Och det känns nästan omöjligt att förstå än idag.. Jag klarar mig, än så länge. Men känner att jag borde åka bort. Bort från Strömstad, hem till Värmland och andas. Bara vara, vara nära min familj och känna lugnet i Fredros. Boften av skog, mossa och svamp.. Härligt :)
Jag behöver en TIME OUT! NOW!! Bäähh.. Ibland önskar jag att jag kunde bestämma själv, helt för mej själv och min lilla bulle i magen <3 Men ikke.
Att vara tillbaka på jobbet efter semestern är inte heller det jag hade förväntat mig skulle gå smidigt!  Och rätt hade jag.. Efter bara 3 dagar var jag redan slutkörd och skojar inte när jag skriver att jag grät i flera timmar efter avslutat jobb, VARJE DAG! Detta jobbet är inte gravid-vänlig! Folk verkligen skiter i att du är en gravid kvinna! Man behöver inte säga så mycket mer tycker jag..

Hur som helst så är jag glad för min kommande semester: 2 veckor i Augusti har jag kvar! :D Sedan är det bröllop till helgen, och det skall bli skönt att vara ledig en lördag ;) Hoppas jag kommer in i klänningen, ett till bekymmer.. :p Underbart!

Jag VILL verkligen ta mig den tiden med mig själv och åka bort i Augusti. Ja, helst till mamma och syskonen en sväng. Sedan till Sunne och hälsa på mina andra underbara, söta änglar <3

Ja, mycket man vill, men först är mitt mål att ta mig iväg till IKEA! Om själv eller med sällskap skiter jag i,
i skrivande stund!! ;)

Ha de gött nu å Gonatt*

/Pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0