Första Sparken <3

Igår eftermiddag har jag träffat min Carro igen efter sååå många månader ;) Var ju helt underbart att höra hennes skratt igen <3 Hoppas vi ses mer innan du åker igen!!
Måste säga att magen syns tydligt, brösten är enorma och hela jag ser helt uppsvullen ut!! Men jag har fortfarande bara gått upp 0,5 kg!! HUR kan det vara möjligt?? :p

Förresten, klänningen har jag sytt själv - åk 8, Syslöjd ;)



Sedan bar det av till Jana. Gick en liten promenad längs havet och mumsade lite glass. Mot kvällen kom John in också och vi åt middag på Park <3 innan filmen började.
Mitt uppe i filmen, när det var som tystast så pep jag högt "hihihi" :p
Ja, jag kände den första tydliga rörelsen, förmodligen då en spark antar jag :)
Det var ju helt underbart, samtidigt väldigt pinsamt ^^ Efter det orkade jag knappt koncentrera mig på filmen längre - som för övrigt var sådär..
Hade ju förväntat mig mer av Eclipse, menmen..
Jag var dygnsäker på att jag även kände sparken på utsidan, men det är jag i ett nötskal :p
John längtar nått så otroligt efter att också få känna något snart.
Han räknar verkligen dagarna tills dagen kommer då han borde få känna något. Men alla säger ju olika.
Kul att han känner så i alla fall. <3
Är ju sååå överlycklig :)

Fick köpt den fina fåtöljen av Jana åxå och ÄNTLIGEN står den hemma :)
Skit go å sitta i!






Idag har det varit första dagen. Träffade en god vän och gammal arbetskanrat  ;) Ja, det här kan börja bära frukter snart :p Vi avvakter och ser på vad det blir. Kul har det vart  i alla fall och helt suveränt :) Men vi får se hur det blir framöver. HoppasHoppasHoppas* ;D Jag säger bara: Tur skall man ha!! :)

Är också överlycklig över alla mina grönsaker som verkligen börjar komma sig ordentligt nu! Har ju snickrat ihop ett fint lågomt stort växthus i trädgården, av bara pinnar och plast, men jävlar så stadigt och effektift! ;) Allt jag sådde i våras har fått rötter och blommar delvis redan idag. Skall bli gott med egna grönsaker.  Allt som kommit sig är  tomater, paprika, vattenmelon, jordgubbar, morot, krasse :P gräslök, persilja, rosmarin och 2 stycken granatäppelträd :D hihi Tantigt värre :p och Bingolotto blir det på söndag igen ^^ tihi :p

Näh, nu blir det snooza sängen med älsklingen så man är pigg för en ny utmaning imorgon igen! ;D



2 plagg jag köpte igår :)




Nattinatt
Puss / Sanja




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0