Flädersaft

Har gjort flädersaft (eller håller på) Den skall stå i några dagar, men imorgon är den färdig! ;D Skulle göra lite mer saft idag, men glömde ju såklart att köpa citron igår :/ Så det får bli en tur till Tappen i Skee ;P

Recept (för er som vill prova sjölva) finner ni på min Matblogg - jag, den existerar FAKTISKT än i dag ;p
Rätt skönt att inte behöva smäcka i och blanda mat och gott med mina daglige *host* uppdateringar ;)

http://sanjasmat.blogg.se/

Senare idag lägger jag ut en till bild på magen, är i vecka 21 nu och tiden bara fortsätter springa iväg, därmed också sommaren :/ menmen.. Har ju något jätte mysigt att se fram emot som fyller dessa mörka vinterdagar/ kvällar :D

/Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0