Fixat det mesta

Vi har vart på IKEA i söndas då och handlat det mesta och viktigaste till lilla bebisen nu :) Känns skönt. Dock visste vi inte om vi skulle lasta av och ställa upp det hemma hos oss eller på Gården.. :/ Vi kom fram till att vi flyttar till gården nu på onsdag och vill provbo där en månad! Känns skönt att äntligen ha bestämt sig för att prova iaf :) Det kändes helt underbart att ta ut och tvätta allt vi köpt (Bebistäcke, kudde etc..) och häng upp :) Nu känns det mer verkligt och jag har fått både mej och John till att tänka lite mer på den lille nu :) Gud vad jag längtar efter den  <3 Den 10. Augusti (ganska sent) skall vi till MVC och lyssna på lillens hjärta :D Det är ju så spännande ;)



och lite till :)



Måndag - har vi vart i stan och handlat lite, beställt tid till frissan och köpt bröllopspresent. Till oss själva har vi köpt som en liten dagbok (FEM ÅR DAG FÖR DAG) och det skall bli spännande och se hur den utvecklas :) Jess, fort har tiden gått och nu skall Hanna & Martin gifta sig :) på lördag :D (Skönt att vara ledig ännu en lördag FAKTISKT!) efter det har vi lunchat på Konsum, gott var det :) Sedan kallade jobbet! FULLT HOTEL! Wihooo :D Var dock inte hemma förän halv ett och idag började jag jobba 7.00 igen. liiite jobbigt, menmen :)


Det gäller att skriva i den åxå :p när den är full är min lilla ängel 5 (!) år gammal.. skal bli spännande vad tiden ger :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0