Det rör sig i magen <3

Kände idag JÄTTE TYDLIGT hur den lille i magen vände sig från ena sidan till den andre! <3<3<3 Hur skumt som helst och absolut inte att beskriva med ord!! Jag satt i solstolen i båten och solade lite medans jag höll mitt spö ut i vädret och halvsov. Då plötsligt bara bulade magen upp på höger sidan och jag verkligen kände hur den lille la sig till rätta där inne i magen. Kände efter lite med handen och då sparkade det till <3 Helt underbart!!
John hann aldrig känna något (om han ens kan det än..) men gud vad han längter!! Synd egentligen, ATT killarna måste vänta så länge. Är ju lite orättvist och inte alls lika kul faktiskt!! Menmen..
Efter fem(!) timmar på sjön Strömstad vattnet åkte vi hem igen till gården och började gödsla grannens gärde vid kl 23... nu har jag inte orken kvar och åkte hem före killarna, domfår helt enkelt köra utan mej ikväll..

Har passat ungarna idag hela förmiddagen igen.. Busungarna!! Och ätit frukost med familjen. I strax efter lunchkom prästen och gick igenom lite viktig information inför begravningen på torsdag.. Känns jobbigt och jag orkar aldrig hålla tillbaka tårarna! Har än inte fattat ATT det är som det är och hoppas verkligen att min älskade John är stark hela vägen. Det är inte lätt, men det bara MÅSTE gå. Uff.. Vi klarar detta - TILLSAMMANS

Nu får det bli en runda i min fåtölj och somna framför TVn tills hjärtat kommer hem, längtar*

/Natti



Kommentarer
Linnea

Usch, inte roligt. All lycka till er båda på vägen!

2010-07-07 @ 11:04:08
URL: http://ninnej.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0