Björn Rosenström & en Kalv - onsdag

gästade lilla Strömstad under veckan as usual igen :D Ett SOMMAR-MÅSTE!! Självklart så får jag inte missa han denna gången heller (tror jag har varit rätt så trogen mot han dom senaste åren!) så lilla jag ruser hem från jobbet och styr mot Gården, där John håller på med matningen. Så klart att jag hjälper till - som varje kväll. Efter detta går vi ner till kohagen en sväng, eftersom grannarna sa att ena kossan börjat kalva igår.. Så vi smyger runt tills vi hittar henne. Klöven syntes tidigare idag, men nu såg allting bara konstigt ut..?!?!? Efter 2 timmars stirrande och förhoppningarna att den lille kalven skulle komma ut, gav vi upp. Vi hade ändå planer och djur sköter detta ju bäst - SJÄLVA! :) . Ingen aning varför tiden bara sprang iväg, men eftersom jag är nykter och inte behöver ladda/ förfesta, bestämmer jag mig för att åka in vid midnatt. Rebecka väntar tålmodig, Sanja hittar inte sin klänning hon skulle ha på sig ikväll.. BLÄÄÄÄ!! Panikletar upp nått annat som passar: Den finaste sommarklänningen man kan ha på sig NÄR MAN ÄR SMAL OCH VÄLTRÄNAD!! Men jo - jag klämde mig in i den och slängde på ett par skyhöga klackar.. Here we go: Sanja i ett nötskal, tror hon får plats i alla kläder och skor.. Njao.. efter bara 2 timmar började fötterna svida och klänningen åka upp hela tiden :p JA, men kvällen var UNDERBAR - även nykter - Vissa nya låtar var inte riktigt som jag tänkt mig att dom skulle vara. Björn Rosenström är dock bäst med dom gamla goda låtarna! :D

Eftersom vi numera har flyttat lite halft som halft IGEN, så har jag inte kunnat skriva. Datorn kom igår och med den följde INGA SLADDAR till någon mobil, kamera ellerUSBn.. Såååå jag får ladda upp alla bilder en annan dag! Men så är det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0