13 timmars jobb - söndag/ måndag

Johns sista semesterdag - och jag har jobbat, HELA DAGEN 7-12 & 14.30-22.30 vilket resulterade i att jag var tvungen att jobba över, till 23.40 och började 7.00 imorse igen!! TRÖÖÖÖÖTT"!"!!!! Fy fan vad man kan bli trörr på detta! Och så har alla ansvariga personer semester - SAMTIDIGT!! Ja, hur skall man kunna jobba i krissituationer då da?? Hmm... låt mig säga såhär - JAG VILL GÅ HEM!!!!  tänker jag varje gång. Men står tappert kvar och tar emot all skit och låter mig sk'lla ut för sånt jag bara inte kan ändra på!!

Om folk kunde förstå orden: NEJ och ETT ÖGONBLICK eller DET FÅR DU TA MED PERSONEN I FRÅGA.. Vi är såååå vcärdelösa och dumma i huvuden när vi står där bakom receptionsdisken, VI VET DET!  Men ändå så står vi upp varje dag och kommer dit och försöker att göra ett fantastiskt jobb - men folk värdesätter inte riktigt SAMMA SAKER IDAG SOM DOM GJORDE FÖRR..

Synd om dom!

Nu skall jag leta upp mat och kolla vad John gör.. Han var inte så pigg på att börja jobba igen efter semestern, desto piggare när vi fick gå in till djuren igen ikväll :) Men det stod tydligen inte bara matning på schemat - NEJ! Vi upptäckte att Tjurarnas Bajajajs toa har gått sönder så jag antar att hela Kampetorp har legat i skiten idag och försökt reparera driten :p Haha Och istället för att sätta ihop bebissäng och kolla lite kläder och sånt så blev det en SkitKväll :p Bokstavligen ^^

Natti nu. Imorrn blir det städ, tvätt och LEDIGHET :D








 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0