This weekend..

har det varit FULLT UPP!! Och inte har man hunnit med det som jag hade planerad - inte något av de.. :p

Lördag blev ganska bortkastad då jag fick ett rejält bakslag och tyckte allting var skit, verkligen ALLT!! Hemskt den där deppiga känslan och jag börjar bli rätt så trött på mina hormonsvängningar kan jag lova. Hoppas verkligen dom kommer till rätta snart :)
När jag väl fick ordning på mig så var klockan mycket och vi hann inte med mer än ett kort besök hos mormor & morfar (Williams gammalmormor & gammalmorfar).. Det var väl behövligt att träffa dom igen och komma lite hemifrån.

Lyckligare morföräldrar har man väl knappast sett dom sista åren iaf :p hihi


Om inte annat så syns det nog på det här kortet hur mitt humör hade sjunkit denna dagen..


Klockan gick och jag kände en otrolig lättnad när mammis och jag åkte hem med lilla Fisen igen :) Dom få timmarna med min lilla familj gjorde gott och det är sånt man behöver ibland känner jag <3 Hemma igen möttes vi av en något trött men längtande Pappa till William :) Han hade lagat Tacopaj och den var gudomlig god, som vanligt! <3 Det blev en tidig kväll och det är jag tacksam för idag.
William sov från kl.23.00 till kl.4.00 och fick då sin frukost :D Gott de! Men sen vägrade han somna om (han brukar vara vaken och baaara vilja titta och gosa från 4 till 8 på morgonen) Men vid kl. 6 tog J över och jag fick sova till 10 då det nalkades MAT igen, LJUVLIGT! :D



Idag, Söndag den 4. Advent så har jag då inte heller gjort något av det jag hade tänkt mig.. Besök hade vi av J's familj en stund.. sedan åkte mammsen hemåt till Skogarna igen :( Hoppas hon snart kommer tillbaka min fiina mor <3

Bakat bröd har jag gjort i eftermiddag, och ammat och suttit här vid datorn och skrivit och sorterat lite kort :) Meeen detta med att ladda upp bilder har jag blivit sååå trött på eftersom det tar så hiiimla lång tid :/

Seeen så har lilla jag upptäckt en hel hög med räkningar som skulle betalas i November.. Omg.. :s  Fy så jag skämms!! Se så glömsk och vilsen man har blivit i allt kaos som råder här "hemma" och i min skalle.. Minnet har verkligen slutat fungera och det är hemskt!!

Bingolotton idag var trevlig här hemma med bara Mamma, Pappa & Fisen <3

Men en tur till Gbg blev det tyvärr inte denna helgen :( mobilen har jag också tappat bort  IGEN!! någonstans mellan himmel och jord.. hoppas den ligger här hemma iaf..

NU, ska jag ta kvällen :)
Gonatt/ S


Kommentarer
Johan

Sv: Ja det har du nog rätt i =) 14 meter har jag inte tilll tak här =) haha

2010-12-20 @ 14:35:58
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0