God Jul..

.. får jag önska alla i efterhand :p
Har varit väldigt dåligt på att uppdatera! Men jag har helt enkelt inte tid,
eftersom jag tycker det är MYCKET mysigare att gosa med den här lille goodingen! ;)



Uppesittarkvällen
tillbringade vi hos familjen O som vi fick fina Julklappar av - och en riktig go magsjuka.. ;) Men den överlevde vi, synd om den goda Julmaten, menmen - det hör til :)

Julafton
har firat den tillsammans med Zelly hos Svärmor och det har varit jätte trevligt :) Go mat och en mysig julafton med den alldeles egna lilla familjen framför Kalle Anka, vad vill man mer?? ;)

Juldagen
åkte William och jag till min mormor & morfar och firade jul med dom, J åkte på magsjukan och fick hålla sängen varm! Härligt med tysk mat och den gamla goda traditionen då vi ju firar och öppnar klapparna den 25. December. Så det är alltid trevligt med 2 olika traditioner :)

Annandagen
låg jag raklang i sängen då nu även jag hade fått magsjukan.. Tufft att ha ett litet spädbarn hemma då som också blir lite trött och hängig.. Ja, även han spydde mer än vanligt då.. Den lille fisen. Men han tog det bra ändå :)

Några klappar som tomten kom med:
Skötbordsunderlägg
Stickade strumpor
Kläder
Pengar
Ett Bondespel
Tomtenisse
En Barnstol från "STOKKE"
(Svart från 6-36 månader med svart/vit sittkudde)
SNYGG!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0