ensam hemma..

torsdag & fredag var lille William & Jag själva hemma för första gångenJ började jobba igen. Det kändes skönt men ändå lite konstigt.. Jag gick lite på helspänn och trodde att bara för att jag nu är ensam hemma med honom så börjar han säkert gallskrika och vara stönig som aldrig förr.. men ikke!! Han är fortfarande den lilla trygga & lugna bebisen han varit sen dag 1. :) SKÖÖNT <3

Torsdag kväll tog vi oss ett rejält ryck och städade undan flyttlådorna på övervåningen - härligt att få detta gjort
Fisen fick ligga i sin säng och beundrade sin fina blomma :)
Tror han gillade den för det lät att så glatt där inne i sängen ;)
(det lilla ljudet han kan ge ifrån sig vill säga)


Dagarna gick åt att bara ta det lugnt och lulla kring här hemma.. amma och vila - Me Like :)

På fredag tog lilla fisen & Jag oss dock en tur till jobbet och hälsade på folket där, huuuur spännande som helst att göra sig iordning och komma iväg själv ;) Trodde det skulle bli kaos men blev förvånad hur "naturligt" det kändes och hur smidigt det gick :) Min lilla fis är bara fööör snäll mot mej, hihi!

Äntligen framme (tar ju ändå sin lilla tid att komma iväg..) så sov han inte många minuter till.. Alla nyfikna ansikten som dök ner i vagnen, alla dofter och olika röster gjorde nog honom väldig nyfiken ;)
Han skötte sig hur bra som helst och bara tittade omkring :)


På eftermiddagen kom min lilla älskade ♥Mammi (Fisens MorMor) för att stanna över helgen

Ja, det var då veckouppdateringen :)

/SanjaLilli♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0