BVC No. 4

Natten inatt har varit lugn, skönt när lillen sover :)
Men desto mer krävande blir har ju längre in i dagen man kommer..
Mysigt att bara ta det lugnt och kommunicera med honom, men har man en tid att passa blir det bara stressigt. Man vill umgås och gulla men man måste göra sig iordning och då får jag så dåligt samvete när jag måste lämna lillen själv när han så gärna vill prata och titta.. jaja. är väl lite nojjig ja :p


Han satt så snällt i stolen och bara glodde runt i badrummet medans jag duschade, inte lätt detta.
Men det funkar för oss :)



När vi väl fick skottat fram bilen och kom ut på vägen kände jag mig mindre stressad,
då var vi iaf på väg - och i tid! ;)
Fisen väger numera 4810g och är 56,5cm lång PAOW - här gåre undan!!
J och jag gissade vikten igår - JAG VANN ;) tihi
Killen har blivit stor och vi har redan smygstartat med Blöjstorlek 2!

Vadå småbarnsförälder?! o.O
Här snackar vi Blöjor, Barnvagn och Amning!! Haha :p




Nu får jag fortsätta elda så vi kanske kommer över 16 grader nån gång..
Fisen ligger inbäddad i 3 filtar som en Taco i soffan ;)

Baka lite bröd kanske igen och några Bullar..
Vart ju väldigt poppis så brödet är redan slut och bullarna har funnit sitt hem i SKANSKA arbetarnas gottemage ;)

Häj på er så länge
/SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0