BVC No. 3

har då igår varit iväg till BVC igen.. tiden springer så jäkla fort så jag hinner knappt med tvätten.. haha
Hur som helst så tar William ut sin rätt och äter som bara den :)
Han väger nu 4530g och är 55cm.. och 50 kläderna kan vi snart lägga i lådor :(
jag fäller en liten tår och vinker bye bye till den lilla Fisen..
att dom ska växa så fort alltså.. han är då "bara" (redan) 3 veckor imorgon..
Bara för skojs skull har jag klätt på han Linneas lilafärgade pyjamas :p hihi de får han bara gilla :)
Kort lägger jag in imorgon då laddaren till kameran är på vift -.-
Så mycket om det.. :)



Hejsvejs
/S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0