BabyCafé..

här har William, John & Jag varit idag :) Myspys så här före jul är ju inte helt fel :) Dock var fisen yngst i stallet, och sov heeela tiden :) men mamma & pappa fick sig lite Glögg & socialt umgänge med andra föräldrar :)
Hemma igen så slog jag på stort och sorterade alla lillens kläder och guuuud så mycket han har fått.. :p

Tackar då alla goda och glada människor som har varit så flitigt och köpt och hälsat på :)

Ännu har inte min mamma varit här och det känns lite tråkigt.. som så mycket annat..
Förhållandet sätts verkligen på prov nu! Det kan jag lova.. Och ingen vet hur det slutar, men det vet man ju aldrig ändå..


Gonatt från mej /S


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0