4 veckor idag..

Idag är då lilla William 4 veckor gammal :)
tiden går fort och fortare kommer den att rasa förbi känner jag :)
Så mycket det har hänt under den korta tiden,
så mycket han har utvecklats och lärt sig..
Så mycket JAG har lärt mig och utvecklats..
Helt otroligt fascinerande :)

För övrigt så har lilla Fisen varit lite förkylt,
mycket tätt i näsan och det har hållit oss vakna om nätterna.. Lite tråkigt..
Det gör så ont att se det lilla knytet andas så hårt och att gapa efter luft..
Pga detta så har han ätit väldigt lite åt gången,
men då väldigit ofta så jag har typ bara suttit och ammat i 2 dygn känns det som.. :p

Nu ikväll så har vi spelat Bingolotto men ej vunnit något :p
har även fått och öppnat dom första Julklapparna :) Myspys :)
och för första gången iår så har jag sett en Julgran
så nu har även jag fått en liten Julkänsla :)
har varit lite annat att tänka på men nu har jag landat känns det som :)
Ni får ha en trevlig kväll och jag hoppas ni får en mysig Julafton imorgon!


HÖRES DÅ KRAMAR /SanjaLilli


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0