2 veckor..

.. blev han, den lilla söta pojken i torsdags.
Då har även Elisabeth från BVC varit här på hembesök :) Fisen skötte sig jätte bra under tiden och har lagt på sig och väger nu 4330g :) Stor blir han! Fick en fin bok om att vara småbarnsförälder med massa bra information :) Annars på torsdag så har jag typ bara ammat känns det som :s Han har varit vaken hela dagen efter jag badade honom vid 11 tiden MYS
Sen har han sovit en halv timme, tillsammans med mig.. Han är ju inte så jätte krävande när han väl är vaken, men man är ju alltid runt honom och pysslar och håller på :) Men idag har det bara varit mat som gällde..


BebisFisen fick sitta lite i sin pappas knä så jag kunde slänga ihop en liten chokladtryffeltårta som jag hade tänk å ta med till Flöghult igår. Var nämligen bjudna på middag och då sitter det nog fint med en liten smaskig tårta :) Skulle unna mig en timme vid datorn - om han inte ville ha mat snart igen vill säga :p
Men det gick sådär, eftersom inlägget inte kom ut förän idag.. haha :p

Receptet hittar ni HÄR


/SanjaLilli♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

home is where your heart is

Träningsblogg!

RSS 2.0